دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 07:57
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

 قوه قضائیه نقش خود در مجازات دانه درشت‌ها را به خوبی ایفا کند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مردم توقع دارند قوه قضائیه نقش خود را در مجازات دانه درشت‌ها به خوبی ایفا کند و نگذارد نابسمانی در بازار ادامه یابد.
کد خبر : 310262

حبیب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به برخی مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: صحبت‌هایی که رئیس‌جمهور در مجلس داشت و اعلام کرد می‌توانیم قیمت ارز را تقلیل دهیم، نشان می‌دهد دولت خودش برای خودش مشکل ایجاد می‌کند.


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارز را نمی‌توان تولید کرد، گفت: ارز محصول فروش نفت و پتروشیمی است، بنابراین برنامه‌های اشتباه دولت مشکلاتی را در بازار ارز به وجود آورد و برای مردم مشکل ایجاد شد.


وی تأکید کرد: با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و با اینکه قیمت نفت پایین‌تر از وضعیت الان بود و هزینه جنگ و سازندگی را هم داشتیم، مشکلات امروزی وجود نداشت.


بوربور تصریح کرد: وقتی قیمت ارز یک شبه دو برابر می‌شود نشان‌دهنده وجود دست‌هایی پشت پرده است؛ بنابراین مردم توقع دارند قوه قضائیه نقش خود را در مجازات دانه درشت‌ها به خوبی ایفا کند و نگذارد نابسمانی در بازار ادامه یابد.


وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها هم در این زمینه به خوبی عمل نمی‌کنند‌، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید مباحث را مانند پازلی به یکدیگر بچسبانند و آن‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته